آذر 87 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

مدل های زیبای لباس پسرانه

یکشنبه 87/9/3
2:34 صبح
amirsaeedi

عکس های با حال و عاشقانه و مختلط

دوشنبه 87/8/20
6:54 عصر
amirsaeedi

+ کپی بپر تو گلو به همین راحتی(خداحافظی با مشکل کپی در ویندوز)

شنبه 87/8/11
11:36 عصر
amirsaeedi

سیستم عامل به اصطلاح قدرتمند ویندوز دارای مزایا و معایب بسیاری است و باعث تعجب است که در دنیای فناوری اطلاعات و با وجود رقبای قوی  برای حل این معایب اقدامی نمی کنند . یکی از معایبی که واقعا اعصاب خرد کن و آزار دهنده است در ادامه می بینیم
 فرض کنید دارید یک سی دی را روی هاردتان کپی می کنید 10 ثانیه مانده تا کار تمام شود یک صدای بنگ می آید یک پیغام خطای بی معنی هم ظاهر می شود و هر آنچه کپی شده بود دود می شود می رود هوا! یا وسط کپی کردن یک فایل چند گیگابایتی احتیاج دارید با فایرفاکس یک صفحه ی وب را باز کنید ویندوز آنقدر منابع سیستم را درگیر جریان کپی کردن نموده است که حالا مگر فایرفاکس اصلا اجرا می شود؟


علاج خلاص شدن از این همه درد و سختی نرم افزار بسیار کوچک و کم حجمی است به اسم TeraCopy که بعد از نصبش وقتی می خواهید فایلها را کپی کنید می توانید عملیات کپی کردن را برای دقایقی متوقف کنید و بعد دوباره تا هر جا که کپی شده بود از همان جا از سر بگیریدش و در عین حال بهبود سرعت عملیات را نیز احساس کنید، در سایت خود نرم افزار آمده:



کپی شدن سریعتر فایلها: TeraCopy به صورت داینامیک از حافظ موقت شما به منظور تسریع امر کپی شدن استفاده می نماید.


توقف و ادامه ی انتقال فایلها: در هر جایی که نیاز باشد می توانید پروسه ی کپی را نگه دارید تا منابع سیستم آزاد گردد و بعد دوباره عملیات کپی را ادامه دهید.


ترمیم خطا ها: اگر عملیات کپی با خطا مواجه شود TeraCopy دفعات متوالی سعی می کند تا آن را اصلاح کند و در نهایت اگر شرایط مطلوب نباشد تنها فایلی که کپی نمی شود را کنار می گذارد و بقیه عملیات ادامه می یابد.


لیست محاوره ای فایلها: این ابزار لیستی از فایلهایی که کپی آنها به درستی انجام نشده است را ارائه می نماید و شما می توانید با رفع مشکل مرتبط عملیات کپی را در مورد فایلهایی که با خطا روبرو شده اند تکرار نمائید.
و...

یکی از نکات جالب این نرم افزار این است که بعد از اتمام کپی فایلها می توانید به وسیله ی آن فایلهای کپی شده را با فایلهای منبع با استفاده از گزینه ی تست قیاس نمائید و از سلامتشان اطمینان حاصل کنید و به جرات می توانم بگویم برای کسانی که دائما در حال جا به جائی فایلهای گیگابایتی روی هاردشان هستند نرم افزار ایده آلی است.


 دانلود: TeraCopy


منبع : http://p30ir.blogfa.com/



تی شرت خلیج همیشه فارس ( درود بر ایران و ایرانی )

پنج شنبه 87/8/9
2:13 صبح
amirsaeedi

موجودی عجیب در ستون های تخت جمشید

پنج شنبه 87/8/9
1:47 صبح
amirsaeedi

 

موجودی عجیب در ستون های تخت جمشید

شاید این موجود را شما در سرستون های تخت جمشید دیده باشید؟؟

به تازگی موجودی شبیه به این در سواحل آمریکا پیدا کردند که دانشمند ها را بسیار متعجب کرده.و آن ها هنوز پی تحقیقاتی در روی این جانور عجیب و قریب اند.اگر کمی به این جانور دقت کنید میبینید که این جانور شباهت زیادی به سر ستون تخت جمشید دارد.پس میفهمیم در آن زمان در خلیج همیشه فارس این موجود زندگی میکرده که پس از مرور زمان نسل وی منقرض شده.از دندان های این موجود عجیب و قریب معلوم است که او هم میتواند یکی از سلطان های بزرگ دریا باشد ولی اندازه ی او بسیار کوچک تر از نهنگ و یا کوسه است.
این موجود به احتمال 99% در آب های خلیج فارس هم زندگی میکرده و حتما هم حیوانی درنده و قوی بوده.زیرا هخامنشیان در سنگ تراشی های خود همیشه نماد قدرت را کشیده اند مثل:شیر،حیوان خیالی ای که از هر موجود قوی ای برداشت کرده اند ،حال هم این موجود….. 

 

منبع :

http://www.foxnews.com/story/0,2933,395294,00.html



آدرس نرم افزارهای دلخواه تو

جمعه 87/7/12
12:12 عصر
amirsaeedi

موبایل!! نه ..... دنیا!!!!!!!!!!!!

جمعه 87/7/12
12:11 عصر
amirsaeedi

 

100 فیلم سینمایی مخصوص موبایل


مجموعه 100 فیلم سینمایی مخصوص موبایل بر روی دی وی دی !مجموعه ای شامل 100 فیلم سینمایی ? بیش از 100 کلیپ تصویری و بیش از 3000 بازی?بیش از 500 نرم افزار+ بیش از 500 آهنگ و ...‌




قیمت : 3900 تومان
تعداد : 1 ‍DVD
1500 کلیپ برتر موبایل


کلیپ برتر اینترنتی به حجم 1 گیگابایت برای اولین بار در اینترنت یک مجموعه بی نظیر و کمیاب از جدیدترین کلیپ‌های صوتی و تصویری موبایلبا فرمت (تری جی پی) و کیفیت بالا تهیه و جمع آوری شده کلیپ‌های:خنده دار - دوربین مخفی - ترسناک - جالب - دیدنی و شنیدنی - سخنرانی های ناب و جالب و...


قیمت : 2900 تومان
تعداد : 2 CD

 

نرم افزار عالی هشدار دهنده فارسی شده MyAlarms v 1.03 : این نرم افزار میتونه به صورت های مجزا با مدیریت بندی نوع هشدار مثلا برای بیدار شدن یا ناهار یا جلسه ... یا هر چیزی هم به صورت دستی شمارو آگاه کنه !

نکته : نرم افزار فوق را ابتدا ساین و ورژن قبلی یا انگلیسی رو ابتدا پاک کنید و سپس نصب کنید !

دانلود در ادامه مطلب

نرم افزار PhotoFun v1.0 اینبار فارسی : این نرم افزار قبلا در سایت قرار گرفته و کارایی آن ساخت عکس هایی به صورت کاریکاتور میباشد و شما میتوانید با قاب های کاریکاتوری عکس بگیرید و جلوه های خنده دار به عکستون بدید ولی اینبار این نرم افزار را به صورت فارسی شده قرار داده ایم . این نرم افزار برای گوشی های سری 60 ورژن 3 میباشد و کرک شده است.

نکته 1 : نرم افزار فوق را ابتدا ساین و ورژن قبلی یا انگلیسی رو ابتدا پاک کنید و سپس نصب کنید !
نکته 2 : نرم افزار فوق کرک شده است و با هر عددی رجیستر میشود !

دانلود در ادامه مطلب



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir