آذر 88 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

::عکس از دست حضرت یحیی(ع)::

دوشنبه 88/9/16
11:17 صبح
amirsaeedi
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید
برای دریافت و مشاهده تصاویر با سایز اصلی آنها را در کامپیوتر خود ذخیره (SAVE) نمایید

ccjizewx1nsxypnk3c8m.gifccjizewx1nsxypnk3c8m.gifccjizewx1nsxypnk3c8m.gif


 ”یحیای“ تعمید دهنده، بقایای جسد تئودور استراتیلات با قدمت 1600 ساله، جمجمه فورونیای مقدس مربوط به سده‌های اول ظهور مسیحیت و تکه هایی از صلیبی که عیسی مسیح بر آن مصلوب شده در صومعه تستینیه نگهداری می‌شود که به سبب شفای تعداد زیادی از بیماران و حل مشکلات مردم، به نوعی "دارالشفا" در منطقه بالکان تبدیل شده است.

منابع کلیسای ارتدکس شفای بیماران و حتی به سخن آمدن افرادی که قادر به تکلم نبوده‌اند را نشانه کرامات بقایای اجساد اولیای مقدس و صلیب و تمثال مریم مقدس در این مکان می‌دانند.




تصاویری جالب از غیبت کردن خانومها

دوشنبه 88/9/16
11:14 صبح
amirsaeedi

آموزش رنگ کردن و پتینه دیوار برای یک اتاق دخترانه! ...

دوشنبه 88/9/16
11:14 صبح
amirsaeedi

آموزش رنگ کردن و پتینه دیوار برای یک اتاق دخترانه!

این طراحی با نقش و نگار های تصادفی یا فضای با برنامه کنترل شده است. در اینجا گل ها ی به کار برده شده تصادفا و اتفاقی با فاصله های یکسان از هم قرار دارند.
  
قدرت گل
این طراحی با نقش و نگار های تصادفی یا فضای با برنامه کنترل شده است. در اینجا گل ها ی به کار برده شده تصادفا و اتفاقی با فاصله های یکسان از هم قرار دارند. 


 
1- پوشش رنگ اصلی دیوار را میتوانید با انواع رنگهای پلاستیک یا روغنی یا حتی پوشش دیواری بلکا انجام دهید ، لکه ها و سوراخ ها را با دقت پیدا کرده و آن ها را بپوشانید و از بین ببرید. یک دیوار را تمام کنید و زمان دهید تا خشک شود
 
 
 

3- اگر از رنگ دیوار استفاده کنید میتوانید به صورت زیر با تنالیته رنگهای روشنتر و تیره تر بر روی دیوار سایه روشن ایجاد کنید. رنگی که در زمینه قرار دارد با ماله های پشمی مالیده شده و زمینه ای مناسب برای گل های زیبا ایجاد کرده است. 
 

4-  با فشار زیاد گل ها را روی دیوار مهر کنید. از رنگ غلیظ استفاده کنید. مهر را بدون لغزش از دیوار دور کنید. مکان گل ها تقریبا در فاصله ی 20 تا 30 سانتی در کنار هم قرار دارند.  برای ساختن مهر هم به راحتی میتوانید با یک عدد مقوای کلفت (مثلا مقوای جعهبه کفش) وچسباندم آن بر روی یک تکه شیشه این قالب را درست کنید.
 


پیرترین موجود زنده جهان کشف شد

شنبه 88/8/23
2:5 صبح
amirsaeedi
پیرترین موجود زنده جهان کشف شد

دانشمندان موفق به کشف یک صدف خوراکی ساکن سواحل ایسلند شده‌اند که به گفته آنها پیرترین موجود زنده‌ای است که تاکنون در دنیا شناسایی شده است.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، به گفته دانشمندان، این نرم تن که یک صدف خوراکی اقیانوسی است بین 405 تا 410 سال سن دارد و می‌تواند اسراری درباره عمر طولانی را در اختیار دانشمندان قرار دهد.محققان دانشگاه بانگور در شمال ویلز اظهار داشتند که سن این جاندار دریایی را با محاسبه حلقه‌های روی صدف آن تعیین کرده‌اند.طبق آنچه در کتاب رکوردهای گینس منتشر شده، رکورد پیرترین جاندار زنده کره زمین پیش از این متعلق به یک صدف خوراکی بوده که 220 سال سن داشته و در سال 1982 کشف شد.



عذاب وجدان سبب ازدواج با یک سگ!

شنبه 88/8/23
2:5 صبح
amirsaeedi
 عذاب وجدان سبب ازدواج با یک سگ!
یک مرد هندو ، به دلیل سنگباران دو سگ، طبق دین خود باید با سگی دیگر ازدواج کند که وی روز گذشته در این مراسم شرکت کرد.یک مرد هندو ، به دلیل سنگباران دو سگ، طبق دین خود باید با سگی دیگر ازدواج کند که وی روز گذشته در این مراسم شرکت کرد.
پی سلو کومار 33 ساله پس در این مراسم توسط افراد فامیل به حمام برده شد و سپس لباس‌های مراسم ازدواج را به تن کرده و به طرف معبد هندو ها حرکت کرد.
وی مراسم ازدواج با سگ را در قسمت جنوبی شهر تامیل نادو به همراه اقوام و دوستان خود برگزار کرد.سلوکومار به یکی از روزنامه‌های محلی گفت؛ او 15 سال پیش دو سگ را با سنگ کشته و آن‌ها را از درخت آویزان کرده است.
وی افزود به علت عذاب وجدان نتوانسته بیش از این تحمل کند و باید به دستورات دین خود عمل کند.
او می گوید پس از این که این دو سگ را کشته است،بدنش شروع به لرزش کرده و شنوایی یک از گوش هایش را نیز از دست داده است.
بنا بر اظهارات وی، تنها را نجات او همین ازدواج با سگی دیگر بوده است.
البته طبق بعضی از رسوم در هند ازدواج با سگ و بعضی از حیوانات عادی است و جز دستورات دینی آنها محسوب می شود.
گفته می شود که در روز ازدواج به سگ شیرینی داده می‌شود، ولی فامیل و داماد باید روزه باشند .


مرد درختی

شنبه 88/8/23
2:4 صبح
amirsaeedi
 مرد درختی

مردی که در جوانی مجبور شده بود زانوهای خود را به تیغ جراحی بسپرد اکنون با مشکل عجیبی روبرو شده است. از دستان و پاهای این مرد، مانند درختان ریشه درآمده است.

برای دیدن عکس به ادامه مطلب بروید..
ادامه مطلب



برچسب‌ها: مرد درختی

موبایل کثیف تر از دستشویی

شنبه 88/8/23
2:3 صبح
amirsaeedi

میکروب های روی گوش تلفن همراه، از هر شیء مستعمل دیگری در این رده بیشتر است.

تحقیقات جدید نشان می دهد که باکتری و میکروب های موجود روی گوشی تلفن همراه از سنگ دستشویی هم بیشتر است و در حقیقت باکتری موجود روی گوشی تلفن همراه، از هر شیء مستعمل دیگری در این رده بیشتر است.

نکته ی جالب تر اینکه ...
ادامه مطلب



با Zoho دیگر نیازی به مایکروسافت آفیس ندارید

شنبه 88/8/23
2:2 صبح
amirsaeedi
Zohozoho logo یکی از ابزارهای آفیس تحت وب است که اخیراً سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده و نه تنها توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند، بلکه با خدمات گسترده ای که ارائه می کند، کاربران خود را از استفاده از دیگر ابزارهای آفیس در محیط وب بی نیاز کرده است. این نرم افزارها در وب سایت این شرکت به آدرس www.Zoho.com قابل دسترسی است.
در این مقاله سوالات متداولی که در سایت رسمی Zoho منتشر شده و ممکن است برای هر کاربر تازه وارد آن پیش بیاید برای خوانندگان عزیز ترجمان وب عیناً ترجمه شده است و امیدواریم از آن نهایت استفاده را ببرید.
1. Zoho دقیقاً چیست؟
Zoho مجموعه نرم افزار های آنلاینی است که شما می توانید از طریق وب سایت ما به آنها دسترسی داشته باشید. این نرم افزار ها برای کاربران خانگی رایگان بوده و برخی از آنها برای کاربران شرکتی هزینه ماهیانه ای را دربر دارد. هدف ما ارائه کاملترین مجموعه نرم افزارها قابل دسترسی در هر کجا و با ویژگی های درخور استفاده برای کاربران ماست.
2. چه کسی Zoho را مدیریت می کند؟
Zoho زیرمجموعه شرکت AdventNet است که یک شرکت آمریکای ست. این شرکت از سال 1996 در کار تولید و فروش نرم افزارهای پرکاربرد بوده است. این شرکت دارای ده ها هزار مشتری در سراسر دنیاست. AdventNet خصوصی بوده و درآمد آن از راه فروش نرم افزار بدست می آید.
3. مهمترین وبژگی استفاده از Zoho چیست؟
Zoho مجموعه ای گسترده از نرم افزارهای آنلاین را برای راحتی هرچه بیشتر کاربران خانگی و شرکتی و به منظور مدیریت ...
 ادامه...
لینک دایم این تاپیک

عجیب ترین اماکن ورزشی

شنبه 88/8/23
2:0 صبح
amirsaeedi
عجیب ترین اماکن ورزشی
 به گفته همگان ورزش برای سلامتی انسان بسیار مفید بوده و حتی ضروری است. بنابراین باید در هر زمان و مکانی برای ورزش کردن استفاده کرد. پس بازی فوتبال روی یک زمین شناور، تنیس روی بام یک آسمان خراش و یا دوی ماراتن در فضا کاملا امکان پذیر است. گزارشی از عجیب ترین اماکن برای ورزش کردن.

ادامه مطلب


گوگل آتلانتیس را کشف کرد!!!!!!!!!!!

شنبه 88/8/23
1:57 صبح
amirsaeedi
آتلانتیس، در اسطوره‌های یونان، جزیره‌ای افسانه‌ای در آن سوی ستون‌های هرکول در اقیانوس اطلس است.




حدود ??? سال قبل از میلاد مسیح، افلاطون در رساله‌ای تیمائوس (Timaeus) چنین نوشت : «?? هزار سال پیش از این، جزیره‌ای بوده‌ است بزرگ، با تمدنی ستایش‌انگیز موسوم به آتلانتیس که…». وی در جای دیگری نوشت: «آتلانتها افزون بر ?? میلیون نفر بودند که در جزیره‌ای خوش آب وهوا به وسعت ??? هزار مایل مربع زندگی می‌کردند.
ادامه مطلب


طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir