اسفند 87 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

بهترین هاااااااااااااااا

دوشنبه 87/12/26
1:53 صبح
amirsaeedi
زنها همه زیبا هستند
کتاب زنها همه زیباهستند گامی روشن است برای آنها که اعتماد به نفس کمی دارند . این کتاب به دختران و زنها نشان میدهد که اگر زشت هم باشند باز زیبا هستند .
فیمت: ????تومان
 
آموزش تایپ سریع

آموزش اصولی برای تایپ سریع ( ده انگشتی ) فارسی و انگلیسی، به همراه انجمن تست پس از هر درس. بسیار مناسب برای کسانی که از کندی تایپ رنج میبرند.

فیمت: ????تومان
 
پک ?? میلیونی ایمیل خارجی + ??? هزار ایمیل ایرانی
پک کامل ?? میلیون ایمیل خارجی و ??? هزار ایمیل ایرانی برای اولین بار توسط فروشگاه ایران سهراب برای آنهایی که میخواهند خود را به جهانیان معرفی کنند به فروش می رسد .
فیمت: ?????تومان
 
انتخاب همسر برای موبایل
فوائد زدواج : کسب استقلال , انس و آرامش , حفظ عفت , آرامش و تعادل اعصاب
موانع ازدواج : خدمت سربازی , ادامه تحصیل , فقر
صفات همسر خوب : عفت و نجابت , شرافت خانوادگی , اخلاق ...
فیمت: ????تومان
 
نصب برنامه های فارسی بر روی سایت شما
اگر دامنه و هاست دارید و نمی توانید سایت راه بیاندازید تیم ما توانایی دارد تا برنامه هایی مناسب را برای مدیریت سایت شما راه اندازی کند .
فیمت: ?تومان
 
نرم افزار کسب درآمد ورژن 4

ورژن4 نرم افزار کسب در آمد رسید !!!
با کمترین زمان بتوانید بیشترین درآمد را کسب کنید
امکان دریافت درآمدهای کسب شده در بانکهای ایران

فیمت: ????تومان
 


بهترینها

دوشنبه 87/12/26
1:53 صبح
amirsaeedi
نرم افزار به دست آوردن شماره تلفن در چت
نرم افزار به دست آوردن شماره تلفن در چت این امکان را به شما میدهد که بتوانید به راحتی شماره تلفن افرادی که با آنها چت می کنید را ببینید .
فیمت: ????تومان
 
نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور
با این نرم افزار میتوانید به راحتی تصاویر شخصی خود را تبدیل به عکسهای زیبایی در قالب کاریکاتور کنید . این نرم افزار بهترین گزینه برای تبدیل عکسهای شما به کاریکاتور است .
فیمت: ????تومان
 

 

نرم افزار ارسال PM به یاهو مسنجر به صورت انبوه
یاهوسندر ، نام نرم افزاری تبلیغاتی است که با به اصطلاح خزندگی درون چت روم های یاهو ، به ارسال پیغام تبلیغاتی برای افراد حاضر در روم یا ذخیره ID های حاضر در آن می پردازد. این برنامه یک بانک اطلاعاتی دارد که شامل  ID هایی هست که شما با خزندگی درون روم ها جمع آوری کرده اید.
فیمت: ????تومان
 
نرم افزار جمع آوری ایمیل از وب سایتها

شما با نرم افزار جمع آوری آدرس ایمیل از سطح سایتها می توانید به راحتی به لیستی انبوه از ایمیل های فعال ایرانیان دست یابید .

فیمت: ????تومان
 
تکنیک یاهو

با این تکنیک دیگر نگران مشکلاتی از قبیل smtp ، محدودیت سرور ، و Spam شدن ایمیلها نباشد و به راحتی تبلیغات خود را برای میلیاردها نفر بفرستید.

فیمت: ????تومان
 
نرم افزار ارسال اس ام اس

در دنیای امروز که خبر رسانی به یک ضرورت انکار ناپدیر تبدیل شده است استفاده از روشهای نوین برای خبر رسانی نیز به یک نیاز مبرم بدل گشته است.
آیا تا کنون برای رساندن یک خبر از اس ام اس استفاده کرده اید؟آیا برای دعوت کارکنان یا مدیران ارشد خود برای جلسه منشی خود را موظف به تماس با یک یک آنها کرده اید؟

فیمت: ????تومان
 
نرم افزار ارسال ایمیل گروهی
نرم افزار ارسال ایمیل گروهی ما یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ارسال ایمیل بصورت گروهی می‌باشد. این نرم افزار تماماً رجیستر شده و قابلیت ارسال ایمیل شما را بصورت متن، عکس و صفحهات html که می‌تواند صفحه اول سایت شما باشد را دارا می‌باشد.
فیمت: ????تومان
 
آموزش زبان انگلیسی
نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در 7 موضوع متنوع این امکان را به شما میدهد که با انتخاب یک موضوع ، کلمات آن موضوع را شناخته و تک به تک با معانی آن آشنا شوید .
فیمت: ????تومان
 


طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir