تیر90 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

اپل و ..........

یکشنبه 90/3/29
12:50 عصر
amirsaeedi

Apple Phone - concept phone On one hand, clear conceptual phones already, so this is not just the first, but on the other, the so-called Window Phone has one impressive feature - its transparent housing varies depending on the weather! Thus, in the sunny days, the screen will be completely transparent, on a rainy day it will show virtual drops on the screen, and on a snowy day it is totally covered with frost, i.e. the translucent screen will look like as well as present a window into a variety of weather. I do not know how practical it will be, but at least, it"s a very original idea! :)
 

FunFunky.ComFunFunky.ComFunFunky.Com
 


 


 

FunFunky.ComFunFunky.Com

 



آغاز پیش فروش خودروهای پرنده در آمریکا

یکشنبه 90/3/29
12:44 عصر
amirsaeedi
آغاز پیش فروش خودروهای پرنده در آمریکا
 
رویای بسیاری از طرفداران پرواز در نهایت به واقعیت تبدیل شد! اکنون هر کسی با پرداخت 125 هزار پوند تا 160 هزار پوند مالک خودرویی خواهد شد که در صورت نیاز می تواند با آن پرواز کند.
 
شرکت "ترافوجیا" را به یاد دارید؟ شرکتی که از سالها قبل در تلاش بوده است تا طرح خودروهای پرنده خود را به واقعیت تبدیل کند؟
این شرکت اکنون تولید محدود خودروی پرنده ترنزیشن خود را آغاز کرده است، خودروی پرنده ای واقعی با بالهای تا شدنی که این شرکت امیدوار است بتواند سالانه 200 دستگاه از آن را به فروش برساند.
http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/11/164563_671.jpg
"کارل دیتریخ" مدیر شرکت "ترافوجیا" می گوید: بسیاری از مردم می گفتند هرگز امیدوار نبودند این خودرو بتواند روزی پرواز کند. اما ما اکنون خودرویی داریم که می تواند در جاده ها حرکت کند و در آسمانها به پرواز درآید و در مدت زمانی میان دو تا 20 ثانیه تغییر شکل دهد.
http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/11/164564_795.jpg
ترافوجیا که ترجمه لاتین عبارت "فرار از زمین" است توسط دیتریخ و گروهی از خلبانها و مهندسان پرواز پایه گذاری شد. این شرکت که بخشی از آن به وزارت دفاع آمریکا نیز وابسته است، اکنون به آرامی خود را برای فروش خودروهای پرنده اش آماده می کند.
http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/11/164565_549.jpg
مالکان خودروی پرنده ترنزیشن پیش از اینکه بتوانند بالهای خودروی خود را باز کرده و به پرواز درآیند، باید دوره 20 ساعته آموزشی را پشت سر بگذارند، اما به گفته اولین فردی که در سال 2009 این خودرو را بر فراز شهر نیویورک به پرواز درآورد، راندن ترنزیشن بسیار ساده و آسان بوده و هرکسی می تواند آن را انجام دهد.
 
http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/11/164566_810.jpg
محدوده پرواز این خودروی پرنده به اندازه ای است که می توان با استفاده از آن از لندن به زوریخ سفر کرد، فاصله ای در حدود 804 کیلومتر و سرعت حرکت آن نیز 185 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. این خودرو از صفحه کنترل لمسی برخوردار بوده و در محفظه بار آن زمین گلفی تعبیه شده است.
http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/11/164567_419.jpg
در صورت بسته بودن بالها می توان سوخت مورد نیاز ترنزیشن را در هر پمپ بنزینی تامین کرد و یا آن را در هر پارکینگ معمولی پارک کرد. ایمنی خلبان این خودروی پرنده نیز در شرایط اضطراری توسط چتر نجاتی داخلی تامین می شود. با این حال در صورت بروز بدترین خطرها نیز خلبان می تواند بر روی زمین فرود آمده، بالهای خودرو را جمع کرده و در میان جاده به راه خود ادامه دهد.
از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به درهای خودکار، دو سرنشینه بودن، بالهای خودکار الکترومکانیکی و داشتن زمین گلف اشاره کرد. همچنین در بخش ایمنی خودرو نیز می توان به چتر نجات برای کل خودرو و تجهیزات پیشرفته هوانوردی اشاره کرد. ارتفاع خودرو در هنگام رانندگی دو متر، عرض آن 2.3 متر و طول آن 6 متر خواهد بود و در هنگام پرواز، این ابعاد به ترتیب 2، 8 و 6 متر تغییر پیدا خواهند کرد.


خطر!!!

یکشنبه 90/3/29
12:43 عصر
amirsaeedi
 
image001.jpgimage002.jpg
قطعه جدید ذخیره ساز اطلاعات در انتهای کابل کیبرد نصب میشود تا کلیه کلمات تایپ شده را در خود ذخیره نماید این قطعه اکثرا در دانشگاهها ؛ ادارات ؛ کافی نت ها ؛ نمایشگاهها ؛ هتلها و فرودگاهها استفاده میشود بنابراین کسانی که در این مکانها اطلاعات حساب بانکی خود را وارد میکنند یا وارد سایتهای مهم دیگر میشوند باید بیشتر مراقب باشند
پس از اینکه شما اطلاعات حساب بانکی را وارد کرده و کامپیوتر را ترک میکنید براحتی میتوان مجددا حساب شما را باز کرد زیرا تمام کلماتی که تایپ کرده‌اید در این قطعه سیاه ذخیره شده است
بنابراین قبل از استفاده از کامپیوتر در چنین اماکنی پشت کامپیوتر را چک کنید تا از عدم وجود چنین قطعه‌ای اطمینان حاصل نمائید


ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر

جمعه 90/3/13
4:2 صبح
amirsaeedi

ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر

قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

ابتدا به این نکات دقت کنید:

ادامه مطلب


ویندوز 8؛ ملغمهای از امکانات بینهایت

جمعه 90/3/13
4:1 صبح
amirsaeedi

همگون بودن و استفاده آسان از بی‌نهایت امکان موجود در سیستم‌عامل جدید شرکت مایکروسافت، به پرسش اصلی متخصصان عرصه رایانه تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی زد.دی نت، متخصصان علوم رایانه و برنامه‌نویسی با توجه به اخباری که درباره امکانات فراوان ویندوز 8، به عنوان محصول آتی شرکت مایکروسافت منتشر شده است، این پرسش را طرح کرده‌اند که مایکروسافت چه راهکاری را برای همگون کار کردن تمام این امکانات با یکدیگر اندیشیده است؟

بر اساس اخبار و گمانه‌زنی‌های موجود، ویندوز 8 از تمام ظرفیت‌های هوش مصنوعی به کار گرفته شده در ویندوز موبایل 7 و همچنین کنسول بازی Xbox و کنترل‌گر کینکت برخوردار است که به عنوان یک خبر بسیار مهیج برای علاقه‌مندان عرصه فناوری و علوم رایانه به‌شمار می‌رود؛ اما این هیجان در بین علاقه‌مندان یک پرسش بزرگ درباره چگونگی انسجام این امکانات نیز به وجود آورده است و در حال حاضر بسیاری از این افراد نسبت به صحت و سقم این اخبار با دید شک و تردید می‌نگرند.

البته کارشناسان رایانه اعتقاد دارند که نباید به اخباری که درباره ویندوز 8 در فضای اینترنت منتشر می‌شود خیلی مطمئن بود و باید در انتظار محصول نهایی مایکروسافت ماند تا نسبت به امکانات ویندوز جدید اطمینان پیدا کرد.

از دیگر گمانه‌زنی‌هایی که درباره ویندوز 8 وجود دارد، استفاده حداکثر از تکنولوژی کنسول Xbox و حسگر کینکت است که اگر واقعیت داشته باشد، رویای استفاده از رایانه بدون نیاز به صفحه کلید و موس میسر می‌شود. همچنین شایعه‌هایی درباره قرار گرفتن یک نوار ابزاری از قابلیت‌های نرم افزار آفیس وجود دارد که با استفاده از آن، آفیس تبدیل به یک نرم افزار هوشمند خواهد شد که کار را برای کاربران بسیار آسان و سهل خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، اخبار و حتی شایعه‌های بسیاری درباره ویژگی‌های ویندوز 8 در فضای مجازی منتشر شده است که استیو بالمر، مدیر اجرایی مایکروسافت و دیگر اعضای این شرکت هیچ‌گونه اظهارنظری درباره این اخبار نکرده و هیچ کدام از آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده‌اند تا علاقه‌مندان خود را در حالت انتظار باقی نگه دارند.



چگونه از شر ویروسها خلاص شویم؟

جمعه 90/3/13
3:50 صبح
amirsaeedi

گونه از شر ویروس‌ها خلاص شویم؟

  
چگونه از شر ویروس‌ها خلاص شویم؟
 
همه ما درباره حضور گسترده بدافزارها در دنیای رایانه و اینترنت آگاهی داریم؛ بدافزارها شامل برنامه‌هایی می‌شوند که جاسوسی کرده، داده‌ها را تخریب می‌کنند، به دیسک سخت صدمه می‌زنند یا اختیار رایانه را در دستان فردی هزاران کیلومتر دورتر از شما قرار می‌دهند اما چگونه میتوان از شر آن‌ها خلاص شد؟
به گزارش خبرگزاری ایسنا، مهم نیست که بدافزارها چه ظاهری داشته باشند، آنها خرابکار هستند و از آنجا که تعداد بی‌شماری بدافزار در فضای تبادل اطلاعات وجود دارند، بالاخره هر فردی روزی قربانی آن‌ها خواهد شد و فقط مساله زمان مطرح است.
مهم‌ترین توصیه برای فردی که گمان می‌کند رایانه وی توسط بدافزارها آلوده شده، عبارت است از اینکه اولا وحشت زده نشود، ثانیا فرض نکند لازم است تمام اطلاعات دیسک سخت را پاک کرده و از اول شروع کند.
اغلب اوقات می‌توان بدافزار را بدون از دست دادن چیزی حذف کرد. گاهی اوقات ممکن است کاربر برخی داده‌ها را از دست بدهد ولی احتمالا همه چیز را از دست نخواهد داد
ادامه مطلب


هاست با قیمتی استثنایی

چهارشنبه 89/8/26
1:40 صبح
amirsaeedi

تعرفه ی هاست                                                  www.dadashe.parsiblog.ir    www.azargig.com


قیمت های ارائه شده مربوط به مشتری سطح سایت داداشی میباشد.

کد معرف برای خریدن وتهیه هاست : 41103

برای دیدن لیست قیمت ها به لینک

 http://www.azargig.com/?cat=main&item=hostpackage&os=linux&reseller=0 مراجعه فرمایید.

کد معرف برای خریدن وتهیه هاست : 41103

www.dadashe.parsiblog.ir    www.azargig.com



برچسب‌ها: رایگان
طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir