دانلود نرم افزار جدید - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

Password Safe 3.27

چهارشنبه 90/10/28
12:45 صبح
amirsaeedi

اگر نگران این هستید که رمزهایتان در خطر هک شدن هستند و این هک می تواند لطمات فراوانی را به شما بزند پس به دقت به این پست توجه کنید زیرا پسورد سیف برای شما حرفهای جدیدی دارد. این خبر بسیار تکان دهنده بود که شاید بعضی از رمز ها در عرض چند دقیقه و یا ثانیه هک می شوند ! نگرانی کاربران نتیجه این اخبار بود که شما نیز شاید جزو کاربرانی باشید که نگرانی رمز های خود را همیشه داشته و دارید.پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را استفاده و از امنیت آن لذت ببرید.

Password Safe مدیریت رمز با Password Safe 3.27

مدیریتی که این نرم افزار در امنیت رمز به شما ارائه می کند به جرا دارای ویژگی های استثنایی است.این نرم افزار به شما کمک می کند تا بهترین رمز را ایجاد کنید و از رمز های شما محافظت می نماید. شما می توانید رمز های خود را به این نرم افزار سپرده و از نگرانی بابت فراموشی و نا امن بودن آنها خود را خلاصی دهید. (ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب

 



NOD32

چهارشنبه 90/10/28
12:44 صبح
amirsaeedi

امنیت مسئله ای نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت و برای تامین آن تلاش نکرد و از ابزارهای مختلف استفاده نکرد. ویروس ،تروجان ، بد افزار های مختلف که هر لحظه در کمین کاربران اعم از حرفه ای و آماتور می باشد. ولی نگران نشوید ما برای شما یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند را معرفی می کنیم به نام NOD32 کهان چنان لرزه به تنبد افزار ها می اندازد که سالیان متوالی روز به روز بر کاربرانش افزوده می شود.

NOD32 AntiVirus 4 آنتی ویروس نود32 NOD32 AntiVirus 5.0.95

نود 32 یکی از آنتی ویروس های بسیار سبک می باشد که در کنار سبک بودن بالاترین ها را در بخش امنیت به ارمغان می آورد.اگر شما هم به دنبال نسخه اصلی این آنتی ویروس هستید هم آکنون یکی از بروز ترین نسخه های این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با نصب این آنتی ویروس وساده ولی واقعا حرفه ای و قدرتمند از حملات مختلف در امان بمانید.شما با این آنتی ویروس از حملا اینترنتی و سایبری در امان می مانید و در صورتی که ویروسی از این طرق به سیستم شما حمله کند این انتی ویروس به قدرت تمام در برابر آن می ایستد. (ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب

 



Eclipse 0.24

چهارشنبه 90/10/28
12:44 صبح
amirsaeedi

Eclipse دانلود نرم افزار Eclipse 0.24

Eclipse 0.24 نرم افزاری بسیار کم حجم و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید ایمیل های کاملا رمز نگاری شده و امن برای دیگران ارسال کنید به طوری که قابل شنود توسط افراد دیگر نباشد

(ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب

 



SpywareBlaster

چهارشنبه 90/10/28
12:43 صبح
amirsaeedi

اگر شما نیز از کاربرانی می باشید که از وجود بد افزارهای مختلف به حد شکایت رسیده اید و یا از وجود آنها نگران هستید ، به شما استفاده از نرم افزار SpywareBlaster را پیشنهاد می کنیم.نه تنها وجود بد افزارهایی مانند ویروس ها و تروجان ها اذیت کننده می باشد بلکه تبلیغات ناخواسته و سایر موارد مزاحمت ها نیز برای کاربران رنج آور می باشد.

SpywareBlaster ضد بدافزار SpywareBlaster 4.5

هنگامی که شما مشغول مرور وب می باشید این نرم افزار به شما کمک می کند تا از دزدی های مختلف حین وب گردی در امان باشید و از ورود بد افزارهای مختلف جلوگیری می کند.یکی از مراحل بسیار دقیق این نرم افزار امن کردن سیستم شما برای کار می باشد.این نرم افزار از محافظ امنیتی بسیار قوی برخوردار می باشد. (ادامه…)



Wuala

چهارشنبه 90/10/28
12:43 صبح
amirsaeedi

اینترنت علاوه بر اطلاع رسانی و کارهای رسانه ای مختلف می تواند برای شما به مثابه یک جایگاه ذخیر سازی فایل نیز باشد.تا بحال برایتان پیش آمده است که در جایی باشید و فلش مموریتان همراهتان نباشد یا برای آن مشکلی پیش بیاید؟ اینجاست که نیاز به یک فایل هاستینگ آنلاین برایتان به مثابه بهترین سیستم دنیا می شود چرا که شما هر جا بدون نیاز به وسیله اضافی می توانید به فایل های خود دسترسی داشته باشید.Wuala به شما کمک می کند تا بتوانید فایل های خود را آنلاین مدیریت کنید.

Wuala %28Hirslanden%29 دانلود نرم افزار Wuala

وائوالا نرم افزاری بسیار پر کاربرد برای شما خواهد بود.با این نرم افزار می توانید فایل های خود مانند تصاویر و ویدئو را بین دوستان و فامیلتان و… به اشتراک بگذارید در کنار هم لذت ببرید.این نرم افزار تکنولوژی های روز استفاده می کند و صرفا یک حافظه آنلاین برای فایل های شما نیست. (ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب

 



فایل های پی دی اف خود را تبدیل به ورد کنید

چهارشنبه 90/10/28
12:42 صبح
amirsaeedi

امروزه استفاده از فرمت پی دی اف که به یک امر طبیعی تبدیل شده است و هر کاربر آماتور یا حرفه ای نیاز به این فرمت را در خود مشاهده می کند.ولی ما می خواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که شما می توانید با استفاده از آن فایل های پی دی اف خود را تبدیل به ورد کرده و از مطالب آن به صورت گزینشی که خودتان انجام میدهید استفاده کنید.

PDF to Word مبدل پی دی اف به ورد PDF to Word 5.09

PDF to Word 5.09 نرم افزاری است که به شما امکان می دهد تا بتوانید فایل های ورد خود را به راحتی هر چه تمام تر به فایل نواشتاری ورد تبدیل کرده و از استفاده گزینشی آن لذت ببرید. این نرم افزار ببسیار راحت بوده و نصب آن به راحتی انجام می گیرد. ظاهر خوبی دارد و کار با آن بسیار ساده می باشد که می تواند به ویژگی های خوب این نرم افزار افزوده شود. (ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب

 



مای اسکیو ال

چهارشنبه 90/10/28
12:41 صبح
amirsaeedi

کاربران حرفه ای بهتر می دانند که داشتن ابزارهای بروز جزو ضروریات است و این ضرورت امکانات بهتر را به ارمغان می آورد.  MySQL یک نسخه رایگان و متن باز برای ارتباطات دیتابیس می باشد.اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به نسخه های جدید تر این نرم افزار نیاز دارید پیشنهاد ما دانلود این نرم افزار می باشد.MySQL توسط پشتیبانان بسیاری به دلیل متن باز بودن در سرتاسر جهان داراست.

MySQL دانلود MySQL 5.5.19

مای اس کیو ال در این نسخه از کارایی بهتری برخوردار می باشد.مای اس کیو ال یکی از پرکاربردترین های دنیای نرم افزار است که کاربران حرفه ای مخصوص خود را دارد.MySQL توسط پشتیبانان بسیاری به دلیل متن باز بودن در سرتاسر جهان داراست. (ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب

 



دانلود رایگان کتاب............

شنبه 90/10/17
7:14 عصر
amirsaeedi
طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir