زلزله - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

پس لرزه های زلزله ترکیه در ایران؛ 40 خانه در چالدران آوار شد

دوشنبه 90/8/2
1:16 صبح
amirsaeedi

پس لرزه های زلزله ترکیه در ایران؛ 40 خانه در چالدران آوار شد

حوادث - ایسنا نوشت:

مدیر ستاد مدیریت بحران شهرستان چالدران با اعلام وقوع زلزله 1/7 ریشتری در این شهرستان گفت: بر اثر این زمین‌لرزه تاکنون 2 مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان بستری و در حدود 40 خانه مسکونی تا حدود 50 درصدتخریب شده‌اند.

احمدرضا قلی‌پور با بیان اینکه کانون این زمین «وان» ترکیه است، اظهارکرد: پیک این زلزله 52 ثانیه بوده است که در کل 110 ثانیه به طول انجامیده است.

وی با بیان اینکه زلزله 1/7 ریشتری شهرستان چالدران که در ساعت 14:11 روز یکشنبه به وقت ایران و 13:41 به وقت محلی رخ داده در تمام ایستگاه‌های لرزه‌نگاری باند پهن ایران ثبت شده است، اظهار داشت: این زلزله تا کنون سه پس لرزه نیز به دنبال داشته است.

قلی‌پور در خصوص آمار تلفات جانی این زمین لرزه نیز گفت: تاکنون 2 مصدوم (شکستگی از ناحیه پا و رعب و وحشت شدید) در بیمارستان این شهر بستری شده‌اند.

مدیر ستاد مدیریت بحران شهرستان چالدران خاطرنشان کرد: همچنین حدود 40 خانه در حد 50 درصد تخریب شده است.

قلی‌پور همچنین با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بحران با سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه بیان کرد: تمامی نیروهای بسیج و هلال احمر وغیره اکنون در مناطق مختلف روستایی و شهری در حال برآورد خسارات و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی هستند و در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی از لحاظ نیرو و تجهیزات پزشکی در شهرستان وجود ندارد.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir