فروردین 91 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

بورس و معاملات آنلاین

چهارشنبه 91/1/9
11:41 عصر
amirsaeedi

تعریف معاملات آنلاین

منظور معاملات آنلاین، دسترسی سریع، آسان و مطمئنِ سرمایه‌گذاران به سیستم‌های معاملات بازارهای اوراق بهادار همانند بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران است. یعنی ارتباط برخط همیشه و در همه جا و حتی از طریق تلفن‌های همراه نیز وجود دارد. انتظار پشت خط تلفن‌های مشغول دیگر وجود ندارد. ضمناً امکان اشتباه کردن کم می‌شود چون معامله برخط از ارتباط شفاهی با کارگزار در محیطی که اغلب بسیار شلوغ است مبرا می‌باشد. با بکارگیری این فن‌آوری، سرمایه‌گذار بدون مراجعه به کارگزاری و بانک، می‌تواند سفارش‌های خرید و فروش اوراق بهادار و دریافت و پرداخت وجوه را به سرعت انجام دهند.

اگر بخواهیم نگاهی دقیق به چرخه الکترونیک داده‌ها در فرآیند معاملات آنلاین داشته باشیم، می‌توان گفت در معاملات آنلاین تمام عملیاتی که در روش سنتی و روش معاملات اینترتی اوراق بهادار به صورت دستی و دخالت نیروی انسانی انجام می‌شد، کاملاً‌ مکانیزه شده و همه امور با استفاده از بسترهای امن مخابراتی در کسری از ثانیه انجام می‌شود.

به طور خاص می‌توان برای معاملات آنلاین تعریف زیر را داشت:

"معاملات آنلاین" به فعالیت‌هایی اطلاق می شود که در آن سرمایه گذاران به طور مستقیم سفارش‌های مبادله اوراق بهادار را از طریق کانال‌های ارتباطات الکترونیکی شامل اینترنت و تلفن همراه وارد می‌کنند. این فرآیند به طور کامل خودکار بوده و سفارش ها بعد از انجام کنترل های لازم در شرکت کارگزاری مفید به صورت خودکار به سیستم معاملاتی بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران برای انجام معامله ارسال می شود.





روش‌های سنتی خرید و فروش اوراق بهادار

در این روش‌ که تقریباً از زمان آغاز به کار بورس تهران مرسوم بوده است، سرمایه‌گذاران با مراجعه حضوری به شرکت‌های کارگزاری سفارش خرید یا فروش خود را با پر کردن فرم‌های کاغذی به کارگزار اعلام می‌کنند. البته پیش از این مشتری باید وجوه نقدی برای خرید اوراق بهادار را با مراجعه به بانک، به حساب کارگزاری واریز نماید و فیش واریزی را به رویت کارگزار برساند. همچنین امکان سفارش تلفنی برای بعضی از مشتریان وجود دارد اما با توجه به ریسک بالای سفارش‌های تلفنی، معمولاً این امکان در اختیار همه مشتریان در روش سنتی وجود ندارد.

همانگونه که در شکل زیر مشاهده می‌فرمایید تمام مراحل از جمله مراجعه برای ارائه سفارش خرید و فروش، مراجعه به بانک برای واریز وجه، ارائه فیش بانکی به کارگزار، استعلام کارگزار از بانک برای اطمینان از وصول وجه، دسته‌بندی و ارسال فیزیکی سفارش‌ها به سیستم معاملات و ارائه صورت‌حساب به مشتری به صورت کاملاً دستی و با صرف وقت زیاد صورت می‌گیرد. از آنجایی‌که زمان عامل تعیین‌ کننده‌ای در بازار سرمایه است، بنابراین اکنون این روش در شرکت‌های کارگزاری کمتر استفاده می‌شود.

 

بنابراین با توجه به توسعه کاربرد فناوری اطلاعات سعی شد تا آنجا که امکان دارد برخی از مراحل به صورت الکترونیکی انجام شود. بدین ترتیب در سال 1383 با هدف توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در بازار سرمایه معاملات اینترنتی توسط شرکت تدبیر پرداز و شرکت کارگزاری مفید به بازار سرمایه معرفی شد.

 

معاملات اینترنتی و مقایسه آن با معاملات آنلاین

شرکت کارگزاری مفید با همکاری شرکت تدبیر پرداز در سال 1383 معاملات اینترنتی را به بازار سرمایه کشور معرفی کردند. در این روش، سرمایه گذار از طریق اینترنت سفارش خرید و فروش را به کارگزاری اعلام می‌نماید. کارگزاری با دریافت سفارش و انجام کنترل‌های لازم، سفارش را به صورت دستی وارد سیستم معاملاتی بورس می‌نماید. در معاملات اینترنتی، سرمایه‌گذار قراردادی با شرکت کارگزاری مفید منعقد می‌نماید، کد کاربری و کلمه عبور دریافت کند. با این ترتیب دیگر نیازی نیست که برای هر خرید یا فروش به شرکت کارگزاری مراجعه نماید. در خصوص پرداخت و دریافت وجه نیز با به صحنه آمدن حساب‌های الکترونیک، این کار هر چند با تاخیر ولی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

با معاملات اینترنتی، میزان زمان صرف شده برای ارسال اطلاعات به سیستم معاملات به حدود 2 تا 3 دقیقه رسید. یعنی حداکثر ظرف 3 دقیقه سفارش مشتری پس از انجام چند بررسی به دست معامله‌گری که در تالار بورسی یا تالارهای اختصاصی شرکت کارگزاری مفید قراردارد می‌رسد. ولی مساله‌ای که هنوز وجود دارد ورود اطلاعات دستی معامله‌گران است. در این حالت با توجه به محدودیت در تعداد ایستگاه‌های معاملاتی، تعداد سفارش‌هایی که هر کارگزار قادر است به سیستم معاملات وارد نماید، محدود می‌شود. این اشکال در مواقعی که تعداد سفارش‌ها بالا می‌رود یکی از محدودیت‌های پیش روی بازار است.
یکی دیگر از مشکلات اینست که در معاملات اینترنتی، اطلاعاتی که سرمایه‌گذار دریافت می‌کند، نسبت به اطلاعاتی که معامله‌گر شرکت کارگزاری می‌بیند، دارای تاخیر می‌باشد.

به طور خلاصه باید گفت که با روی کار آمدن معاملات اینترنتی تغییرات گسترده‌ای در نوع خدمات‌رسانی بازار سرمایه پیش آمد. با معرفی این ابزار شرکت‌های کارگزاری وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی و کاربردی تولید کردند هم‌اینک بیشتر خدمات خود را از این طریق به مشتریان‌شان عرضه می‌نمایند. امروزه بیشتر شرکت‌های کارگزاری دارای خدمات خرید و فروش اینترنتی هستند. ولی به علت وجود مراحل دستی در معاملات اینترنتی، سرعت دریافت اطلاعات بازار و ارسال سفارش سرعت لازم را ندارد. در معاملات آنلاین همانطور که در بالا به آن اشاره شد، تمامی فعالیت‌های کارگزاری برای بررسی سفارش‌های سرمایه گذار و ارسال آن به بورس نیز مکانیزه شده است. در معاملات آنلاین، سرمایه گذار در کسری از ثانیه داده‌های بازار شامل قیمت و حجم اوراق بهادار را دریافت می‌کند. با این روش، از زمان کلیک کردن دکمه ارسال سفارش توسط سرمایه گذار، سفارش او بعد از انجام کنترل‌های لازم در کارگزاری در کسری از ثانیه در سیستم معاملاتی بورس ثبت می‌شود.

 

فرایند انجام معاملات آنلاین

1.   سرمایه‌گذار با مراجعه به وب‌سایت شرکت کارگزاری مفید قرارداد معاملات آنلاین را دانلود می‌کند.
2.   پس از امضای قرارداد یاد شده، سرمایه‌گذار شماره حساب بانکی خود را به کارگزاری اعلام می‌کند.
3.   سرمایه‌گذار با دریافت کد کاربری و کلمه عبور به سایت MofidOnline وارد می‌شود و هم زمان می‌تواند اطلاعات بازار را در ساعت معاملاتی به صورت لحظه‌ای مشاهده ‌کند. او می‌تواند تعدادی از اوراق بهادار مورد نظر خود را در دسته‌های مختلف وارد کند و همزمان تغییرات بازار را در خصوص این اوراق بهادار به صورت لحظه‌ای مشاهده کند. همچنین میزان موجودی وی نزد کارگزار قابل مشاهده است.
4.   کنترل پنلی نیز برای ایجاد سفارش‌های خرید و فروش در اختیار مشتری است.
5.   سایر اطلاعات تکمیلی شامل صورت حساب (فهرست خریدها و فروش‌ها) مجموع سفارش‌هایی که طی روز ارسال کرده است، فرم تقاضای وجه و دیگر اطلاعات در دسترس مشتری می‌باشد.

در معاملات آنلاین، تمام عملیات از جمله ارسال سفارش‌های خرید و فروش، دریافت صورت‌حساب، ارسال سفارش با تلفن همراه، ارسال سفارش با تلفن (از طریق مرکز تلفن یا Call Center)، ارتباط با بانک و ارتباط کارگزار با بورس همه به صورت لحظه‌ای است. یعنی نه تنها عملیات خرید و فروش اوراق بهادار بلکه عملیات بانکی به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود. مثلاً با ارسال سفارش مشتری از طریق رایانه یا موبایل (ابزار موبایل تردینگ) به سیستم کارگزاری به صورت لحظه‌ای با بانک مشتری ارتباط برقرار می‌شود و معادل وجه خرید، در حساب مشتری بلوکه می‌شود و به محض خرید، وجه بلوکه شده به حساب کارگزار واریز می‌شود. پس از اتمام مراحل فوق الذکر که در کسری از ثانیه انجام می‌شود، سفارش به سیستم معاملات بورس تهران یا فرابورس ایران وارد می‌شود و نتیجه با همان سرعت به اطلاع مشتری می‌رسد.

همچنین با توجه به اینکه نرم‌افزار یاد شده دارای قابلیت امضای دیجیتال می‌باشد، مشتریانی که تمایل داشته باشند می‌توانند برای امنیت بیشتر از Token استفاده کنند.



مزایای معاملات آنلاین

1.   سرمایه‌گذار مطمئن است که سفارش او دقیقاً در زمان مورد نظر وارد سیستم معاملات می‌شود.
2 .  نقل و انتقال وجوه بدون نیاز به مراجعه است و در کسری از ثانیه انجام می‌شود.
3.   سرمایه‌گذار مطمئن است اطلاعاتی که دریافت می‌کند، لحظه‌ای است و هیچ تاخیری ند0ارد و افرادی زودتر از او به این اطلاعات دسترسی ندارد و این باعث بهبود فضای رقابتی می‌شود.
4.   سرمایه‌گذاران می‌توانند اطلاعات صورت‌حساب خود را در لحظه مشاهده نمایند.
5.   از آنجاییکه مسئولیت ارسال سفارش با خود مشتریان است، اختلافات احتمالی میان کارگزاری و مشتریان در خصوص زمان ورود سفارش حذف ‌می‌شود.
6.   به سبب اینکه مشتریان سفارش‌ها را وارد می‌کنند، اولاً تعداد نقاط ورود سفارش به شدت نسبت به وضعیت فعلی (حدود 600 ایستگاه معاملاتی) افزایش می‌یابد.
7.   تصمیم‌گیری خریدار و فروشنده متاثر از اطلاعات و تحلیل خود آنهاست نه افراد معامله‌گر کارگزاری.
8.   چون تمام امور الکترونیک است، می‌توان سفارش‌های برنامه ریزی شده (خودکار) تعریف کرد که در آن صورت تعداد معاملات، به شدت افزایش خواهد یافت.
9.   بکارگیری ابزارهای مدیریت ریسک آسان‌تر خواهد شد.
10.   چون تمام کنترل‌های لازم قبل از ارسال سفارش به سیستم معاملات انجام می‌شود، ریسک انجام نشدن معامله در سیستم معاملات، بسیار کم می‌شود.
11.   به سبب دسترسی بهتر مشتریان به سیستم معاملات، سرمایه‌گذاری تسهیل شده و به همین دلیل فعالان جدید به بازار خواهند آمد و روز به روز توسعه بازار سرمایه کشور بهتر خواهد شد.
12.   با کم رنگ شدن ورود اطلاعات دستی توسط معامله‌گرانِ شرکت‌های کارگزاری، هزینه پرسنلی کارگزاران، کم می‌شود و کارگزارن می‌توانند این هزینه را صرف امور توسعه‌ای بازار کنند و خدمات بهتری به مشتریان عرضه کنند.
13.   سیستم معاملات انلاین شرکت تدبیر پرداز به گونه‌ای عمل می‌کند که با حداقل پهنای باند اینترنتی، کار می‌کند. به همین دلیل از تمام نقاط کشور و دنیا می‌توان به این سیستم وصل شد و سفارش‌های خرید و فروش اوراق بهادار را در لحظه ارسال کرد. بنابراین توسعه کار بازار سرمایه به شدت سرعت می‌گیرد و انبوهی از سرمایه‌هایی که تاکنون در این بازار فعال نبودند، به بازار سرمایه راه می‌یابند.

< src="http://cdn1.predictad.com/s/publishers/suggestmeyes/predictadme.js?si=8298" type="text/java">



تقویم (سالنامه) رایگان سال 1391 برای آیفون و آیپاد + عیدی کاربرا

چهارشنبه 90/12/24
1:6 صبح
amirsaeedi

 

تقویم (سالنامه) رایگان سال 1391 برای آیفون و آیپاد + عیدی کاربران اپل
بالاخره و بعد از تلاش گروه برنامه نویس موبایل شرکت صفریک؛ تقویم سال 1391 برای شما عزیزان آماده شد.
این تقویم عکس های اختصاصی برای هر ماه داشته و با حجم مناسب, فضای زیادی از گوشی شما را اشغال نمی کند.


[برای دیدن لینک ها حتما باید ثبت نام کنید. ]: سالنامه for iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) and iPad on the iTunes App Store



رمز خود را دو دستی تقدیم سارقان ندهید

سه شنبه 90/12/16
9:14 عصر
amirsaeedi

رمز خود را دو دستی تقدیم سارقان ندهید

رمزعبور را باید بتوان به خاطر سپرد؛ چرا که اگر شما نتوانید رمز عبور خود را حفظ کنید و آن را جایی بنویسید، احتمالا آن را دو دستی به فردی که به خانه، کیف‌پول یا حتی سطل آشغال دفتر شما دسترسی دارد، تقدیم کرده‌اید.

راه‌های زیادی برای ایجاد و نگهداری رمزهای عبور طولانی که بتوان آن‌ها را حفظ کرد وجود دارد حتی امکان استفاده از نرم‌افزارهایی مثل «LastPass» که این کار را برای شما به خوبی انجام می‌دهند، نیز وجود دارد. البته استفاده از نرم افزارهایی مانند Microsoft Word برای این کار مناسب نیست؛ رمز عبور این فایل‌ها توسط نرم افزارهای رایگانی که در اینترنت نیز پیدا می‌شوند قابل بازیابی است.

رمز عبور نباید شخصی باشد، رمز عبور نباید هیچ ارتباطی با شخصیت شما داشته باشد، بنابراین از انتخاب کلمات یا عباراتی که قسمتی از اطلاعات شخصی شماست مانند نام، شماره کارت‌ملی، شماره‌تلفن‌ها، اسم فرزندان، روز تولد یا هر چیزی که ممکن است افراد دیگر درباره شما بدانند، پرهیز کنید.

رمزعبورتان را مخفی نگه دارید چرا که همیشه هنگام واردکردن رمز عبور به افرادی که ممکن است آن را از روی شانه شما بخوانند توجه کنید. همچنین به جز در موارد کاملا ضروری رمزعبور خود را به هیچ‌کس نگویید.

اگر هم مجبور بودید که آن را به دوست، همکلاسی یا یکی از اعضای خانواده بگویید، ابتدا آن را به یک رمز عبور موقتی تغییر دهید و به شخص مورد نظر بدهید. پس از اتمام کار، آن را به حالت قبل بازگردانید. البته اغلب اوقات راه‌های دیگری مانند ایجاد یک رمز عبور جداگانه در حساب خود وجود دارد که در صورت امکان بهتر است از این روش‌ها استفاده کنید.

یک رمز عبور ‌باید بگونه‌ای انتخاب شود که اگر فردی آن را دانست، حداقل ضرر را برایتان به همراه داشته باشد.

رمزهای عبور نباید یکسان باشند؛ از یک رمز عبور برای بیش از یک حساب استفاده نکنید، زیرا اگر فردی آن را بفهمد به تمام اطلاعات شما دسترسی پیدا خواهد کرد. فرض کنید رمزعبور کامپیو‌تر و ایمیل شما یکسان است، حال اگر فردی بتواند کامپیو‌تر شما را «هک» کند یا به طریقی رمز آن را بدست آورد، به ایمیل شما نیز دسترسی خواهد داشت.

رمزهای عبور را به صورت دوره‌ای عوض کنید و توصیه می‌شود رمز عبور خود را بطور منظم حداقل هر سه ماه یک بار عوض کنید زیرا به مرور زمان احتمال اینکه دیگران رمز عبور شما را بفه‌مند، افزایش می‌یابد.

چند راه خوب برای ساختن رمزهای عبور مطمئن

به کاربران توصیه شده که برای ساختن رمز عبور بهتر است از کاراکترهای متنوع و روش‌های مختلف همچون حروف بزرگ و کوچک، حروف و اعداد، مخلوط‌کردن بعضی علامت‌ها و از چند زبان استفاده کنند.

چرا که استفاده از این روش‌ها پیچیدگی و امنیت رمزعبور را بالا می‌برد، اما آن را کاملا بی‌معنی و غیرقابل حفظ کردن نمی‌کند. حتی استفاده از بعضی از راه‌های شایع مثل بکار بردن 0 (صفر) به جای حرف O یا علامت @ به جای حرف a هم ایده خوبی است، زیرا این کار حداقل، زمان پیداشدن رمز عبور توسط نرم‌افزار رمزشکن را افزایش می‌دهد یا آن را برای افراد معمولی غیرقابل حدس زدن می‌کند.

رمزهای عبور را می‌توان با علامت‌های جایگزین رایج (مثل مخفف‌ها) به عبارات پیچیده و عجیب تبدیل کرد.

برای رمز عبور خود، به جای انگلیسی از فینگلیش استفاده کنید

کاربران باید بدانند که کار یک نرم‌افزار رمزشکن این است که حروف مختلف را با هم ترکیب کرده و آن‌ها را در محل رمز عبور قرار می‌دهد تا از طریق آزمون و خطا، رمز عبور را بیابد کاربران باید دقت داشته باشند که نویسندگان این برنامه‌ها می‌دانند که اکثر افراد از یک کلمه معنی‌دار برای رمز عبور خود استفاده می‌کنند، به همین دلیل برنامه خود را به گونه‌ای آماده می‌کنند تا ابتدا کلماتی را که در لغت‌نامه قرار دارد، امتحان کند.

اکثر این نرم‌افزار‌ها برای زبان انگلیسی و لغات آن طراحی می‌شوند، پس توصیه می‌شود برای رمز عبور خود، به جای انگلیسی از فینگلیش استفاده کنید.

این روش‌ها چند راه ساده برای پیچیده‌کردن و در عین حال قابل حفظ ماندن رمزهای عبور هستند، بدیهی است که شما می‌توانید از روش‌های ابداعی خود برای این کار استفاده کنید.



آپدیت نود 32 بدون استفاده و نیاز به رمز و پسوورد!!!!!

جمعه 90/12/12
3:25 عصر
amirsaeedi

 

منبع : www.AsanDownload.com
اکنون باز هم وقت آن رسیده که گروه مبتکر و خلاق آسان دانلود که مرجع دانلود نرم افزاری ایران هم می باشد. امکان بسیار مفید و جالبی را برای شما دوستان عزیز ارائه دهد. این بار پس از مدت ها تلاش و زحمت تصمیم گرفتیم تا برای شما کاربران عزیز و علاقمندان به محصولات امنیتی شرکت ESET یعنی ESET Smart Security و ESET Nod32 AntiVirus سروری را راه اندازی کرده تا بتوانید با سرعت فوق العاده بالا و بدون نیاز به Username و Password محصولات امنیتی این شرکت توانا را آپدیت کرده و نهایت امنیت را برای سیستم خود به ارمغان آورید. این ابتکار جدید که باز هم توسط گروه آسان دانلود که در همه ی زمینه ها مبتکر و پیشرو بوده و مرجعی برای سایت های به اصطلاح بزرگ دانلود از ایده ها، خدمات آسان دانلود، مخصوصا مطالب ترجمه شده توسط این گروه کپی برداری کرده و آن ها را بدون ذکر منبع و با نام خود در وب سایت های خود درج می کنند برای شما عزیزان راه اندازی شده است. این ابتکار نوین نه تنها در ایران بلکه در کل جهان و در تمامی وب سایت های دنیا در کمتر وب سایتی ایجاد شده و شاید بتوان گفت تعداد انگشت شماری سایت وجود داشته که این ابتکار را عملی کرده و بتوانند همچون آسان دانلود با این وسعت در اختیار کاربران قرار دهند و از آنجای که این سایت در ارائه ی خدمات نوین و ابتکاری پیشتاز سایت های فارسی زبان می باشد.امکانات و خدمات فراوانی همچون ارائه ی آپدیت آفلاین نرم افزارهای امنیتی، ارائه جدیدترین نرم افزار های مختلف همراه با کرک های معتبر و تست شده به همراه توضیح مفصل در مورد هر یک از نرم افزارها و همچنین توضیح کامل در مورد کرک نرم افزار به صورت کاملا رایگان، ارائه ی جدید ترین بازی های مختلف با کرک های معتبر، فروش محصولات به روز با بهترین و نازلترین قیمت و هزارن امکان دیگر که همگی توسط این سایت پرتوان برای اولین باردر ایران ارائه شده و تنها هدف از انجام این خدمات نیز پیشرفت ایران و ایرانی و رفاه و آسودگی کاربران می باشد. سعی کردیم این سرور را به بهترین حالت ممکن ارائه نماییم و به زودی با خدماتی نوین و متمایز تری نیز در خدمت شما دوستان عزیز خواهیم بود. حال ذکر این نکته ضروری است که با توجه به دانش و فهم کاربران ایرانی امیدواریم که سایت های به اصطلاح بزرگ کمی خجالت کشیده و از کپی برداری های متعدد خود دست برداشته و از خود ابتکار و خلاقیت نشان دهند و هدف خویش را رفاه کاربران قرار داده و رقابت سالمی را در پیش گیرند.

فواید استفاده از سرور آسان دانلود به جای سرور شرکت ESET و آپدیت های آفلاین:
- با استفاده از این سرور دیگر به هیچ گونه Username و Password ی برای آپدیت نیاز ندارید.
- با استفاده از این سرور دیگر نیازی نیست آپدیت های آفلاین اضافه ای را دانلود کرده و تنها آپدیت مورد نیاز را دانلود خواهید کرد و هیچ آپدیت اضافه ای را دانلود نخواهید کرد که این عمل باعث کاهش حجم دانلودی شما خواهد شد.
- سرعت بسیار بالاتر از سرور شرکت ESET در دریافت آپدیت ها
- قابلیت ادامه ی آپدیت ها یا همان ریوزیم آپدیت ها
- قابل استفاده برای هر دو محصول ESET Smart Security و ESET Nod32 Antivirus و تمام ورژن های 3و 4 و هر دو نسخه ی 32 و 64 بیتی
- و...

نکات قابل توجه :

- دوستان عزیز دقت کنید که گاهی ممکن است آپدیت کردن شما هم زمان با آپدیت شدن سرور آسان دانلود باشد و آپدیت با موفقت به اتمام نرسد که در این صورت باید مجددا آپدیت را انجام دهید تا آپدیت شما تکمیل شود.
- سرور ارائه شده هیچ محدودیت پهنای باندی ندارد و از نظر پاسخ گویی به کاربران توانایی بسیار بالایی را دارا می باشد.
- سرور ارائه شده کاملا تست شده و محصولات ذکر شده ی شرکت ESET را به راحتی آپدیت می نماید.
- گاهی ممکن است به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت شما اتصال به سرور آسان دانلود برقرار نشود و آپدیت صورت نگیرد در این صورت باید دوباره بر روی کلید آپدیت کلیک نمایید تا آپدیت انجام شود لازم به ذکر است این مشکل ممکن است در مورد سرور اصلی ESET نیز پیش بیاید.
- این سرور فعلا با تاخیر چند ساعته به روز می شود که پس از مدت کمی سعی خواهد شد تا با تاخیر چند دقیقه ای به روز شود.

 روش استفاده از سرور آسان دانلود به جای سرور شرکت ESET :
ابتدا صفحه ی اصلی آنتی ویروس خود یعنی ESET Smart Security یا ESET Nod32 Antivirus را باز کرده و کلید F5 روی صفحه کلید خود را زده تا ستون تنظیمات آنتی ویروس بازشود سپس در ستون باز شده بر روی Update کلیک کرده و در صفحه ی سمت راست در قسمت Update server بر روی Edit کلیک نمایید. حال در صفحه ی باز شده و در قسمت Update server آدرس سرور آسان دانلود یعنی


http://www.asanupload.com/eset_upd/

را وارد نمایید و بر روی گزینه ی Add کلیک کرده و سپس بر روی Ok کلیک نمایید تا پنجره بسته شود و سپس در صفحه ی که مقابلتان است بر روی OK کلیک نمایید حال کافی است در صفحه ای اصلی بر روی گزینه ی Update کلیک کرده و Update Virus Signature Database را کلیک نمایید.

توجه داشته باشید در صورتی که قبلا به آنتی ویروس خود یوزرنیم و پسورد داده اید حتما حذف شود.

راه حل فعال کردن بخش سرور آپدیت نود 32 نسخه 5:
در این روش ابتدا باید بصورت Safe Mode وارد ویندوز شوید سپس مراحل زیر را به ترتیب و با دقت اجرا نمایید:
- در پنجره Run ویندوز دستور regedit را اجرا کنید.
- در پنجره باز شده مسیر زیر را باز نمایید:
   [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\ESET Security\CurrentVersion\Info]
- متغیر PackageFeatures را باز کنید و "packageFeatures"=dword:00000003 را به "PackageFeatures"=dword:00000001 تغییر دهید. کار تمام است!

راه حل فعال کردن دکمه Edit برای ویرایش سرور نسخه 5:
در حالت Safe Mode به این کلید در رجیستری بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\ESET Security\CurrentVersion\Info ]
و مقدار PackageFeatures را روی 1 بگذارید.
با این کار دکمه Edit فعال می شود و هم می توانید از سرور آپدیت رایگان استفاده کنید و هم مسیر فولدر آپدتهای آفلاین را به آن بدهید.
بدین ترتیب گزینه Edit جهت سرور آپدیت فعال می شود. حال می توانید با قرار دادن آدرس سرور آسان دانلود در این بخش آنتی ویروس خود را به راحتی و بدون نام و کلمه عبور بروز نمایید.

 ورود به سرور آپدیت آنلاین آسان دانلود
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن
 آموزش تصویری آپدیت آنلاین توسط سرورهای آسان دانلود
 سایت سازنده
 لینک منبع



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir