نبینی ضرر کردی - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

دانلود کتابهای صوتی

شنبه 91/2/2
12:35 عصر
amirsaeedi

 نام کتاب: قصه های حسن کچل

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت
حجم : 12.88 مگابایت

پسورد کتاب: www.farsiketab.com

 

 نام کتاب: شازده کوچولو

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت
حجم : 10.16 مگابایت

پسورد کتاب: www.farsiketab.com

 

نام کتاب: ترفندهای ویندوز

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت
حجم : 400 کیلوبایت

پسورد کتاب: www.farsiketab.com

 

 



نرم افزاری قدرتمند برای یادگیری واژههای انگلیسی

شنبه 91/2/2
12:24 عصر
amirsaeedi

ک نرم‌افزار فلش‌کارت ساده و قوی برای یادگیری واژگان انگلیسی می‌باشد که با تکرار کلمات طبق یک الگوریتم مشخص، اطمینان حاصل می‌کند که کلمات برای همیشه در حافظه‌ی شما ثبت شوند. کسانی که با جعبه‌ی لایتنر یا جعبه‌ی یادگیری جی‌5 کار کرده باشند درخواهند یافت که این نرم‌افزار می‌تواند برای آنها بسیار مفید باشد چرا که از الگوریتم قدرتمندی مشابه با جعبه لایتنر استفاده می‌کند.

این نرم‌افزار رایگان و متن‌باز می‌باشد و پیچیدگی‌های موجود در نرم‌افزارهای مشابه دیگر تا حد زیادی در این نرم‌افزار وجود ندارد. کسانی که قبلاً با نرم‌افزارهای پیچیده و دارای تنظیمات فراوان کار کرده باشند ارزش این سادگی را بهتر از دیگران درک می‌کنند. این نرم‌افزار از اینجا قابل دانلود می‌باشد (دانلود جایگزین).

نقاط قوت این نرم‌افزار را می‌توان در سه حوزه زیر دانست:

  1. مجموعه عظیم کارت‌های آن که موضوعات مختلفی از تاریخ، جغرافیا، ادیان و علوم انسانی گرفته تا علوم کامپیوتر، نجوم، ریاضیات، پزشکی، زیست‌شناسی، شیمی و غیره، و نیز یادگیری زبان‌های مختلف دنیا (اعم از انگلیسی، فرانسوی، روسی، اسپانیایی، اسپرانتو، لاتین، آلمانی، چینی، ژاپنی و غیره) را پوشش می‌دهد. مجموعه کارت‌های مربوط به یادگیری زبان انگلیسی را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.
  2. انواع افزونه‌ها که به شما اجازه می‌دهند قابلیت‌های دلخواه خود را به نرم‌افزار نموساین اضافه کنید. برای مثال، افزونه‌های Mnemogogo و Mnemojojo که قابلیت استفاده از نموساین بر روی موبایل را به شما می‌دهند و در مطلبی تحت عنوان «یادگیری واژه‌های انگلیسی با استفاده از انواع موبایل» به آن پرداخته‌ایم.
  3. انواع اسکریپت‌ها که به شما اجازه می‌دهند در ساختن کارت‌های دلخواه خود سرعت یا انعطاف‌پذیری یا نمایش ظاهری بهتری را داشته باشید یا به صورت خودکار، مجموعه کامل فلش‌کارت‌های مورد نیاز خود را از سایت‌هایی که این فلش‌کارت‌ها را ارائه می‌دهند دانلود و وارد سیستم نموساین نمایید.

در حال حاضر، 146 مجموعه فلش‌کارت از آدرس فوق در دسترس می‌باشد که برخی از مهم‌ترین آنها در حوزه‌ی زبان انگلیسی عبارتند از: Toefl، GRE، GMAT، SAT و غیره. آدرس مستقیم بعضی از این مجموعه کارت‌ها را اینجا برای راحتی شما می‌گذارم اما توصیه می‌کنم خودتان هم گشتی در سایت نموساین بزنید:

  1. لغات GRE از مجموعه Barrons (شامل جملات نمونه نیز هست)
  2. فهرست کلمات GRE به ترتیب حروف الفبا
  3. لغات دشوار GRE (شامل 700 کلمه)
  4. مجموعه 1340 کلمه‌ای GMAT
  5. مجموعه 5014 کلمه‌ای SAT
  6. مجموعه 1522 کلمه‌ای VOA Special English
  7. مجموعه 504 کلمه ضروری تافل: TOEFL Essentials
  8. مجموعه 4814 کلمه‌ای Barrons GRE برای آزمون تحصیلات عالی

ابتدا باید مجموعه کارت‌های دلخواه خود را دانلود کنید. کار کردن با نرم‌افزار نموساین بسیار ساده است. ساده‌ترین راه آن است که کلمات مجموعه‌های فوق را که قبلاً دانلود کرده‌اید از طریق منوی فایل به نرم‌افزار وارد کنید (file>import) که این کار به سرعت قابل انجام است.

از این پس، نرم‌افزار اداره‌ی کار را به عهده می‌گیرد و هر بار که نرم‌افزار را باز می‌کنید کارت‌های خاصی را از شما می‌پرسد و شما بسته به میزان حدس درست پاسخ، به خودتان امتیاز می‌دهید. این امتیازها در الگوریتم نرم‌افزار برای زمان‌بندی دفعه‌ی بعدی که همین کارت از شما پرسیده شود بکار گرفته می‌شوند.

همانطور که پیشتر هم گفتیم، این نرم‌افزار محدود به مجموعه‌ی کارت‌های فوق نیست و شما خود نیز می‌توانید کارت‌های دلخواهتان را به نرم‌افزار اضافه کنید. این کارت‌ها می‌توانند محتوای متنی، تصویری، HTML، فرمول‌های ریاضی و غیره داشته باشند.



کدهای مربوط به سیم کارت های ایرانسل

شنبه 91/2/2
12:8 عصر
amirsaeedi

کدهای مربوط به سیم کارت های ایرانسل


ایرانسل همانطور که می دانید توانسته است با ارائه سرویس های قابل رقابت با شرکت ارتباطات سیار ، بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران بدست آورد. در این تاپیک شمارو با چند کد سیم کارت های اعتباری شرکت ایرانسل آشنا می کنم:

سیم کارت های اعتباری :

*140*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر

*140*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره

*140*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*140*3*5#
دریافت تنظیمات MMS

*140*3*6#
دریافت تنظیمات GPRS

سیم کارت های دائمی :

*130*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر

*130*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره

*130*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*130*3*5#
دریافت تنظیمات Mms

*130*3*6#
دریافت تنظیمات Gprs

سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده (Who Called):
این سرویس شما را قادر می سازد تا بدانید در زمانی که در دسترس نبوده اید، چه کسانی با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با شما تماس می گیرد، به یک سرویس پیام گیر هدایت می شود که در آنجا شماره این شخص ذخیره می شود. هنگامی که تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برای شما ارسال می گردد.
این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یک زمان استفاده نمایید.


کد سرویسهای رایگان همراه اول

شنبه 91/2/2
12:7 عصر
amirsaeedi
کد سرویسهای رایگان همراه اول
کد سرویسهای رایگان همراه اول
پست صوتی:

این سرویس شبیه منشی تلفنی عمل می نماید با این تفاوت که درتمامی حالات(ذیلا" آمده است)پیام صوتی مخاطب را ذخیره نموده و اپراتوربرای دارنده سرویس پیامی درقالب متن یا صوت ارسال می نماید.

پیام کوتاه:

این سرویس برای ارسال پیامهای کوتاه استفاده می گردد.پس از اطمینان از فعال بودن سرویس,میبایست روی گوشی تلفن همراه وارد منویMESSAGING, SETTINGS, TEXT MESSAGE وسپس SERVICE CENTER گردیده و شماره مرکز پیام(9891100500+ یا 9891100510+)راثبت نمود.هزینه ارسال هر پیام معادل( 134)می باشد و ارسال تصاویر معادل (3) پیام در نظر گرفته می شود.

‎‎‎نمایشگر(CLIP):

این سرویس شما را قادر می سازد تا شماره تماس گیرنده(مخاطب) را روی گوشی خود ملاحظه نمائید.

کلید میانبر جهت فعالسازی: ‎‎‎‎ * # 30 # SEND

عدم نمایشگر(CLIR):

این سرویس شما را قادر می سازد تا در زمان تماس شماره تلفن شما ‎‎روی گوشی (مخاطب)حک نگردد.

کلید میانبر جهت فعالسازی: * # 31 # SEND

‎‎‎‎‎‎انتظار مکالمه(Call Waiting):

این سرویس شما را قادر می سازد تا در زمان مکالمه اگر تماس جدیدی با شما برقرارگردید, با در انتظار گذاشتن نفر اول پس از فشردن کلید برقراری ارتباط (دکمه سبزرنگ) بتوانید با نفر دوم مکالمه نمائید. برای انتقال بین این دو تماس نیز کافیست دکمه(SWAP) را فشار دهید. ‎‎‎‎

کلید میانبر جهت آزمایش: * # 43 # SEND

کلید میانبر جهت فعالسازی: * # 43 # SEND

کلید میانبر جهت غیرفعالسازی: # 43 * 11 # SEND

انتقال مکالمه(CALL DIVERT) :

این سرویس شما را قادر می سازد تا درحالات مختلف شماره تلفن خود را روی خط دیگری منتقل نمائید.دراین حالت هزینه مربوطه معادل هزینه تماس با شماره تلفن دوم خواهد بود.
‎‎‎‎‎‎کلید میانبر جهت ایجاد سرویس انتقال برای تمامی مکالمات:

‎‎‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎‎‎ * * 21 * NUMBER * 11 # SEND

‎‎‎‎‎‎کلید میانبر جهت فعالسازی سرویس انتقال برای تمامی مکالمات:

‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎* 21 * 11 # SEND

‎‎‎‎‎‎کلید میانبر جهت غیر فعالسازی سرویس انتقال برای تمامی مکالمات:

‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎‎‎# 21 * 11 # SEND

کلید میانبر جهت حذف سرویس:

‎‎‎‎‎‎# # ‎‎‎‎‎‎ 21 * 11 # SEND

‎‎‎‎کلید میانبر جهت ایجاد سرویس انتقال برای زمان اشغال بودن تلفن همراه:

‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎* * 004 * NUMBER ‎‎‎‎‎‎ # SEND

کلید میانبر جهت فعالسازی انتقال برای زمان اشغال بودن تلفن همراه:

‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎* 67 # SEND

کلید میانبر جهت غیر فعالسازی انتقال برای زمان اشغال بودن تلفن همراه:

‎‎‎‎‎‎# 67 # SEND

‎‎‎‎‎‎سرویس محدودیت مکالمه(CALL BARRING):

این سرویس شما را قادر می سازد تا درحالات مختلف (ذیلا" آمده است)محدودیت هائی را روی سیم کارت خود اعمال نمائید.پس از برقراری سرویس بمنظور تنظیمات خاصوارد

Setting->call-> call barring setting

شده و تنظیمات مورد نظر را اعمال نمائید.در هنگام درخواست فعالسازی ,رمز مربوطه را از دفتر خدماتی مربوطه دریافت نمائید، معمولا" ‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎‎‎ 1234 ‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎‎‎ بوده و قابل تعویض می باشد.

All outgoing

تمامی تماسهای خروجی را مسدود مینماید.

International outgoing

تماسهای خروجی بین الملل را مسدود مینماید.

International outgoing when roaming

تمامی تماسهای خروجی بین الملل را در صورتیکه مشترک خارج ازکشور باشد مسدود مینماید.

All incoming

تمامی تماسهای ورودی را مسدود مینماید.

Incoming when roaming

تمامی تماسهای ورودی را ‎‎‎‎‎‎ در صورتیکه مشترک خارج ازکشورباشد مسدود مینماید.

Incoming except home

در صورتیکه مشترک خارج ازکشور باشد, تمامی تماسهای ورودی بجز تماسهائی که از داخل کشور برقرار می گردد را‎‎‎ ‎‎‎‎‎‎مسدود مینماید

Deactivate all

کلیه محدودیت ها را لغو مینماید

‎‎سرویس فاکس و دیتا:

سرویس فکس و دیتا در تلفن همراه این امکان را به مشترکین می‌دهد که در حین حرکت و در جایی که برقراری ارتباط به وسیله تلفن ثابت میسر نمی‌باشد در صورت آنتن‌ دهی بتوان فکس و دیتا را از طریق تلفن همراه ارسال و دریافت نمود. سرعت ارسال و دریافت اطلاعات kb/s 6/9می‌باشد که با بهره‌گیری از فناوری GPRS این سرعت به kb/s 170 می‌رسد.

با اعلام تقاضای سرویس فکس ودیتا از سوی مشترک، یک شماره برای فکس و یک شماره برای دیتا در مرکز سوئیچ تلفن همراه به منظور دریافت فکس و دیتا اختصاص می‌یابد. هزینه آبونمان سرویس فکس و دیتا در هر دوره برای هر کدام 10000 ریال می‌باشد و میزان شارژ در زمان برقراری ارتباط همانند هزینه مکالمه است.

‎‎نحوه ارتباط گوشی تلفن همراه با فکس و Notebook

1- ارتباط گوشی تلفن همراه با Notebook از طریق کابل رابط با نصب CD مودم2- ارتباط گوشی تلفن همراه با Notebook از طریق امواج رادیویی Bluetooth در صورت داشتن امکانات فنی در هر دو سیستم3- ارتباط گوشی تلفن همراه با Notebook از طریق Infrared در صورت وجود امکانات فنی در هر دو سیستم4- با داشتن امکانات PDA در برخی گوشی‌ها می‌توان رأسا از طریق گوشی تلفنهمراه مانند مدلهای 9300، 9110، 9500 نوکیا ارتباط فکس و دیتا برقرار نمود.

‎‎‎‎‎‎شماره‌هایتخصیصی به متقاضیان سرویس فکس و دیتا جهت دریافت فکس و دیتا می‌باشد که باشماره‌گیری مخاطب جهت ارسال فکس و دیتا باید سیستم رایانه در حالت فکس ودیتا (گزینه Hyper Terminal) قرار گیرد.

ضمناً برای ارسال فکس و دیتا نیازی به استفاده از شماره فکس و دیتا نمی‌باشد و این بستر ارتباط با اخذ سرویس فوق مهیا می‌باشد.

درخصوص ارتباط با ISP و داشتن Username &‎‎‎‎‎‎ Password و استفاده ازگزینه‌های Dialup Connection، Fax، HyperTerminal همانند تلفن ثابتمی‌باشد.
‎‎‎‎‎‎‎‎
‎‎‎‎‎‎سرویس شماره گیری ثابت(Fixed Dialling):

‎‎‎‎اینسرویس شما را قادر می سازد تا امکان شماره گیری با سیم کارت خود را صرفا" به تعداد مشخص و معین (این تعداد با توجه به گوشی تلفن همراه بین 15 الی 25 شماره متغیر می باشد)محدود نمائید. برای این منظور وارد منوی Setting,Security Setting,Fixed Dialling ‎‎‎‎‎‎ شده و تنظیمات مربوطه راپس از ورود رمز Pin2 اعمال نمائید(این سرویس برای کلیه مشترکین فعال بودهوهیچ هزینه ای ندارد.(

نکته : از راست به چپ باید کدها را وارد کنید.


طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir