21 تیر 91 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

رشته زندگی

دوشنبه 91/4/19
11:39 عصر
amirsaeedi

 

از تقدیر گریزی نیست  ...

رشته ی زندگی من و تو به هم بافته شده ...

هر چه بیشتر بکشی طناب دور گردن من بیشتر فشرده می شه...

عزیزدل ،مواظب باش این طناب پاره نمیشه این سر منه که بریده میشه....





تو..........

دوشنبه 91/4/19
11:38 عصر
amirsaeedi

ذهنم پـــــــر از تــــــو ،
و خــــــالی از دیـــــگران است،
اما کنارم خـــــالی از تو و پــــر از دیــــگران است

تصاویر زیبای عاشقانه



یه کم بیشتر فکر کن

دوشنبه 91/4/19
11:36 عصر
amirsaeedi

اگر امروز صبح سالم از خواب برخاستید، قدر سلامتى خود را بدانید زیرا جمعیتی مطابق با یک میلیون نفر تا یک هفته دیگر زنده نخواهند بود.
 
 اگر تاکنون از آسیب‌هاى جنگ،
 تنهایى در سلول زندان، عذاب شکنجه، 
 یا گرسنگى در امان بوده‌اید،
 وضعیت شما از وضعیت 500 میلیون نفر در دنیا بهتر است.


اگر می‌توانید بدون ترس از زندانى شدن یا مرگ، وارد مسجد (یا کلیسا) شوید، وضع شما از 3 میلیون نفر در دنیا بهتر است.

اگر در یخچال شما خوراکى و غذا وجود دارد،
اگر کفش و لباس دارید،
اگر تختخواب و سرپناهى دارید،
در این صورت شما از 75? مردم جهان ثروتمندتر هستید.
اگر در بانکى حساب دارید، و اگر در جیب‌تان پول دارید،

شما به 8? مردم دنیا که چنین شرایطى دارند تعلّق دارید.

اگر شما این نوشته را می‌خوانید، از سه خوشبختى بهره‌مند هستید:
1- یک کسى به فکر شما بوده است.
2- شما به 200 میلیون نفرى که قادر به خواندن نیستند تعلّق ندارید. 
3- و ... شما جزو 1? از مردم دنیا هستید که کامپیوتر دارند.

به قولی :
            طورى کار کنید که انگار نیازى به پول ندارید، 
            طورى عشق بورزید که انگار هرگز آزرده خاطر نشده‌اید، 
            طورى برقصید که انگار هیچکس شما را نمی‌بیند،
            طورى آواز بخوانید که انگار هیچکس صداى شما را نمی‌شنود،
            و بالاخره طورى زندگى کنید که انگار زمین، بهشت جاودانه است



نگاهی به فیلم.باشگاه مشت زنی. و دانلود آن

دوشنبه 91/4/19
11:33 عصر
amirsaeedi

خلاصه:

جوانی با بازی ادوارد نورتون در ابتدا در حال بیان شرح جریانات زندگی خود است& این جوان که اسمش معلوم نیست فردی است که در یک شرکت بیمه کار میکند.او که خواب درست حسابی ای ندارد فکر میکند که هر وقت میخوابد در جای دیگری بیدار میشود او نزد پزشک میرود و خواستار قرصهای آبی قرمز برای بهتر خوابیدن میشود اما دکتر این موضوع را بی اهمیت میشمارد& پزشک به او میگوید اگر میخواهی ببینی درد چگونه است یه سری به بیمارانی که سرطان بیضه دارن بزن. او این کار را انجام میدهد و متوجه میشود که رفتن به انجمن بیماران سرطانی&روده ای&و... و خود را جای بیمار جا زدن چه آرامشی به او میدهد در این حین او متوجه دختری بنام مارلا میشود که مانند او برای تفریح به این گونه انجمنها می آید&حظور مارلا او را آذار میدهد لذا او با صحبت کردن با آن دختر روزهای هفته را با هم تقسیم کرده بدین ترتیب از دستش خلاص میشود.این در حالی است که او در یکی از سفرهای کاری خود با فردی به نام تایلر داردن آشنا میشود که صابون میسازد و میفروشد.بعد از این ماجرا او  به خانه میرود و متوجه میشود که خانه اش منفجر شده و تمام اجناس گران قیمتش نابود شده اند.او که جایی برای ماندن ندارد تصمیم میگیرد که به ان دختر تماس بگیرد اما پشیمان شده و به تایلر داردن زنگ میزند. اوبا تایلر داردن در یک رستوران ملاقات کرده و از او میخواهد که اجازه دهد که پیشش بماند. تایلر موافقت میکند و در بیرون از رستوران از او میخواهد که با هم دعوا بگیرند و ضد و خورد کنند& بدین ترتیب بعد از یک دعوای جانانه انها تصمیم میگیرند که این کار همیشه انجام بدهند. مدتی را این دو با به را انداختن دعوا در جلوی رستوران میگذرانند و بدبن ترتیب برای خود ترفدارانی جمع میکنند. آنها که تقریبا ترفداران زیادی جمع کرده اند به یک مکان دائمی برای انجام فعالیتهای خود نیاز دارند.بدین ترتیب زیر زمین آن رستوران محل انجام فعالیتهای آنها میشود&دیگر مدتی است که او به انجمنهای بیماران لا الاج نمی رود و اینگونه میشود که مارلا به ترتیببی شماره او را یافته و با او تماس میگیرد و علت غیبت را جویا میشود بدین ترتیب پای مارلا به خانه آنها باز میشود. جوان فیلم شاهد بیشتر شدن ارطبات تایلر با مارلاست . او و تایلر همچنان به عضو گیری خود ادامه میدهند تا یک گروه خرابکاری ترتیب بدهند و تقریبا هر کاری برای بر هم زدن آرامش انجام میدهند&اما بعد از مدتی او به تایلر بدبین میشود و از اینکه او بعضی از خرابکاریها را بدون اطلاع او انجام میدهد اعتراض میکند و از تند رویهای بیمورد او گله مند میشود.روزی او از خاب بیدار میشود و متوجه میشود که تایلر نیست& او از هر کسی جویای تایلر میشود جوابی نمی یابد زیرا قانون اول و دوم باشگاه حرف نزدن در مورد موضوعات خرابکاری است. او همه جا را دنبال تایلر میگردد و متوجه میشود که تایلردر بیشتر نقاط کشور(همان جاهیی که او سفر کرده است) باشگاه راه انداخته استو همچنین بعضی از اعضا فکر میکنند که او تایلر است او که بسیار از این موضوع متعجب شده با مارلا تماس گرفته و متوجه میشود که مارلا نیز فکر میکند او تایلراست.در این هنگام است که تایلر در اتق او ظاهر شده و در همینجاست که او متوجه میشود تایلر خود اوست.......(ادامش رو چون خیلی جالبه میزارم خودتون ببینید) 

 

بررسی:

این فیلم یکی از ساخته های بسیار حرفه ای دیوید فینچر است. این فیلم که از داساتنی پیچیده بهره میبرد که  با کارگردانی فینچر دیگه به کمال رسیده به طوری حرکات دوربین و موسیقی بسیار خوب در آماده اند.نگاه تیره او به دنیا در این فیلم به وضوح قابل رویت است که ترفداران هفت را رازی نگه میدارد. وقتی که شما متوجه میشوید که تایلر تنها یک شخصیت خیالی است و تایلر همان مامور بیمه است قطعا به این موضوع پی میبرید که کارگردانی قدرتمند در پشت دوربین قرار گرفته است چون اینگونه گره گشایی و پایان دان به یک فیلم کار هر کسی نیست(مانند هفت). البته باید گفت که این فیلم& فیلم موفقی نبود زیرا که نتوانست تمام سرمایه را برگرداند& اما این فیلم & فیلمی بود که دیدگاه فینچر نسبت یه خشونت و زندگی اجتماعی به اوج کمال رسیده بود به طوری که خودش نیز این اثر را از بهترین آثار خود میداند. این فیلم برای دو بازیگر نقش اصلی خود ادوارد نورتون و براد پیت بسیار به یاد ماندنی خواهد بود زیرا که قطعا به عنوان یکی از حرفه ای ترین کارهای آنان در کارنامه شان ثبت شده است. در آخر هم

باید گفت که دیدن این فیلم خالی از لطف نیست و حوصله شما را سر نمی برد.  

 

دانلود:

01. http://www.mediafire.com/?hzdwjb2znv1 
02. http://www.mediafire.com/?izdn4x5sz5m
03. http://www.mediafire.com/?z2jc0npzzzi
04. http://www.mediafire.com/?tqnfiundtit
05. http://www.mediafire.com/?n0emab35uat
06. http://www.mediafire.com/?y4sat5wmzdx
07. http://www.mediafire.com/?b2oydxgjyey
08. http://www.mediafire.com/?dzjrf2gb2vj
09. http://www.mediafire.com/?jsygmwkxy59
10. http://www.mediafire.com/?2maz5npakrw
11. http://www.mediafire.com/?wwxz2zntkmd
12. http://www.mediafire.com/?1zwqf14ev2j 

 

PassWord: www.dl4all.com

 



طالع بینی دانشجو را بخوانید و بخندید

یکشنبه 91/4/18
1:28 صبح
amirsaeedi

متولدین فروردین ماه:
دختر یا پسر فرقی نمی کند، شما باید بدانید چون در ماه اول سال به دنیا آمده اید و کنکور ارشد در ماه آخر سال (اسفند) برگزار می شود، روز امتحان دیر از خواب بیدار می شوید، بعد در ترافیک گیر می کنید واحتمالاً از کوچه که رد می شوید زنی با یک سطل آب کف از شما استقبال خواهد کرد (به عبارتی بدرقه) از تمام این مخاطرات که بگذرید، جلوی حوزه امتحانی متوجه گم شدن کارت ورود به جلسه تان می شوید بنابراین توصیه می شود بیخود دنبال دردسر نروید و از هرگونه تلاشی برای رسیدن به مقاطع بالاتر دانشگاهی خودداری کنید!


متولدین اردیبهشت ماه:
اول، قدم نورسیده را به مامان و بابا تبریک می گوییم. تو اگر دختر باشی، اسمت یا نیره است یا حکمیه و اگر پسر باشی اسمت یا هوخشتره است یا آریوبرزن (البته گوسفندان اسمهای دیگری هم دارند)، متولدین این ماه خیلی بی جنبه اند، آخر لزومی ندارد به بقالی سر کوچه تان پز بدهی که بعد از یازده سال فوق قبول شده ای، خبر قبولی را احتمالاً در مراسم خاکسپاری یکی از بستگان می شنوی و چنان قهقه ه ای میزنی که گورکن با بیل و صاحب عزا با دسته بیل به دنبالتان خواهند دوید.


متولدین خردادماه:
همانطور که از اسم ماه تولدتان پیداست، دچار درس خواندن افراطی از نوع طالبانی می باشید (همان خرخوان خودمان) دخترهای خردادی یک روز قبل از کنکور ارشد برایشان خواستگاری پیدا می شود (آنهم کچل پلاک لیزری نمره قبرس)، پس بهتر است که دنبال بختشان بروند و فرصت را به پسرهای خردادی بدهند (که برای پنجمین بار امتحان می دهند).


متولدین تیرماه:
یک خبر خوش به شما خواهد رسید. لطفاً جنبه داشته باشید، هیچ ربطی به کنکور ارشد ندارد چون هنوز دو سه ماهی تا امتحان باقی مانده، احتمالاً خبر دوقلو زاییدن گاو پدربزرگتان می باشد یا تصویب طرح افزایش وامهای دانشجویی. فعلاً بهتر است بی خیال فوق شوید. هر وقت گاو پدربزرگتان تخم دو زرده گذاشت، آنوقت در امتحان شرکت کنید. مطمئن باشید قبول می شوید.


متولدین مردادماه:
داوطلب گرامی ستاره بخت شما در دسترس نمی باشد. لطفاً جهت اطلاع بیشتر با دفتر نشریه یه چیزی بهتر، بخش طالع بینی و فالگیری، تماس بگیرید.


متولدین شهریور:
اشتباه نکنیم باید رشته ی هنر باشید دختر یا پسر خوبم هیچ گنجی بهتر از یک تیپ عجیب و غریب و هیچ عزتی بالاتر از اینکه موهایت را دم اسبی ببندی، وجود ندارد. ناصحم گفت: ?که جز تیپ چه هنر داشت هنر؟? گفتم: ای ناصح عاقل هنری بهتر از این فوق به چه درد می خورد؟! مهم تیپه، که آخرشی.


متولدین مهرماه:
متولدین مهرماه، یا پسرند یا دختر (البته یک سری موجودات دیگر را هم شامل می شود، که مد نظر ما نیستند)، دخترها بعد از گرفتن لیسانس در کارگاههای قالیبافی مشغول به کار خواهند شد و پسرها اگر پشتکار داشته باشند، به شاطر خوبی تبدیل می شوند. بنابراین خانمها در رشته فرش و آقایان در رشته بسکتبال در امتحان فوق قبول خواهند شد.


متولدین آبان ماه:
تو احتمالاً یا ترانه پانزده سال داری و یا سکینه شانزده سال و یا اصغر یازده سال، پس توصیه می شود که هر وقت به سن قانونی رسیدید، بروید سراغ این جور امتحانها، فعلاً شیرتان را بخورید.


متولدین آذرماه:
عجب اختر بختی دارید آذریها! پسرهای متولد آذر، روز امتحان عاشق می شوند و شکل خانه های سیاه پاسخنامه بی شباهت به قلب (نیزه اش فراموش نشود) نخواهد بودالبته نیاز به درس خوندن ندارن چون آذریها خیلی با هوشن واما خانمها شما در دانشگاه هوشنگ آباد سفلی در یک رشته نیمه پاره وقت شبانه با مدرک معادل، تحت نظر دانشگاه پیام نور (البته با گواهی ISO هفت و هشت هزار) قبول خواهید شد. لابد توقع دارید تحویلتان هم بگیرند. (مواظب خودت باش نابغه!)


متولدین دی ماه:
دوست عزیز متأسفانه طالعتان خیلی بد است. شما یا شش سال پشت کنکور می مانید یا هشت سال. اگر شش سال پشت کنکور ماندید که حتماً دوسال دیگر هم خواهید ماند و سال هشتم قبول می شوید، ولی روز اعلام نتایج دچار عارضه قبلی (منظور همان قلبی است) خواهید شد و جان به جان آفرین تسلیم خواهید کرد. با توجه به هزینه زیاد کفن و دفن خواهشمندیم روی دست پدر و مادر خرج نیندازید، ماه همین جوری شما را دکتر قبول داریم!!


متولدین بهمن ماه:
متولدین این ماه باید قبل از اینکه صبح زود از خواب بیدار شوند، توی رختخواب نرمش سنگین انجام داده، بعد 35 دقیقه خمیازه بکشند (کمتر از حد اعتیاد) و مجدداً بخوابند. این کار را تا شب قبل از امتحان به مدت شش ماه انجام دهید تا روز امتحان بدون استرس، به سئوالات پاسخ دهید. قبولی شما را آن هم با رتبه تک رقمی تضمین می کنیم.


متولدین اسفند:
عزیز دلم، اسفند، بدترین زمان ممکن برای به دنیا آمدن است، ـ آخه، عزیز من،ماه قحطی بود ـ چون امتحان کارشناسی ارشد در این ماه برگزار می شود. پسرهای متولد اسفند، احتمالاً به واسطه ضعف در ریاضی پس از چند ترم آب خنک خوردن در پژوهشکده ی ماهانی به همان مدرک لیسانس راضی می شوند و دختر خانمها اگر کمتر سریالهای بیمزه تلویزیون را نگاه کنند، قبولی ارشد جلوی پای آنهاست،



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir